Tiger Bell på Putte i Parken

Jag har varit i Karlstad på stadsfestivalen Putte i Parken ett par dagar. Det var soligt och varmt och Karlstad är en riktigt vacker stad! Jag har dessutom nått den punkten i livet där jag uppskattar möjligheten att bo på hotell när jag är på festival…
De kommande dagarna lägger jag in bilder vartefter jag hinner sortera och redigera, men jag skriver bara om de band som var tillräckligt bra för att förtjäna både min och din tid! 🙂

Tiger Bell inledde festivalen, och det gjorde de utmärkt! Att vara första band ut och att spela i dagsljus är förstås inte ultimat, men tjejerna var glada i alla fall. De berättade nämligen att det var tredje gången de spelade i Karlstad och att det var första gången det inte regnade!

Länkar till Tiger Bell: Spotify, facebook, hemsida

Tiger Bell - Karlstad - 3 juli 2014

Tiger Bell – Karlstad – 3 juli 2014

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Lämna en kommentar