Besserbitch – Moments of Grey

”Moments of Grey av Besserbitch finns nu på Spotify”

Besserbitch - Moments of Grey

Besserbitch – Moments of Grey

Mejlet dök upp i min inkorg när jag var på väg till jobbet i morse och Behemoth fick ge plats för Besserbitch i lurarna. Jag skrev om Besserbitch för några veckor sedan när de hade släppt sin fjärde låt på Spotify och jag blev då lite orolig för att albumet skulle få en poppigare framtoning än de tre första låtarna hade antytt, men jag hade inte behövt oroa mig. Moments of Grey visade sig vara en partyrockplatta med gott om punkattityd. 10 låtar på 24 minuter säger sitt bara det, utmärkt! 🙂

 Moments of Grey får fyra tuppkammar av fem möjliga.

Besserbitch finns på facebook och om jag förstått saken rätt kan man inte köpa den fysiska kopian av Moments of Grey ännu. Jag vet inte hur de har tänkt lösa det där med försäljning, men personligen hoppas jag på att kunna köpa plattan under någon spelning och kanske få den signerad på köpet…

I mitt förra inlägg om Besserbitch publicerade jag några bilder jag tog under en spelning på Lilla Hotellbaren i Stockholm och videon till Skin. Här är några fler bilder från samma konsert och videon till Welcome to Shitholm.

Besserbitch live

Besserbitch live

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

4 svar to “Besserbitch – Moments of Grey”

  1. Besserbitch önskar trevlig helg | School´s Out Says:

    […] 2014 (länkar till inlägg) 5 Hårda tider We Live In Trenches 4 Mörbultad Gamla Pengar Behemoth BesserbitchWitchriderThe TowerAgainst Me! Heavy Tiger3Håll käften, vad vill du?! DokaBlack trip Lizardia […]

  2. Epidemics och Emmanismen | School´s Out Says:

    […] The Graviators Get Your GunSalem’s PotGamla PengarHerder 4 Mörbultad Gamla Pengar (EP) Behemoth BesserbitchWitchriderThe TowerAgainst Me! Heavy TigerDoublestoneThe SocksSkogenConanLesraAge Of WoeZaumWolf […]

  3. Besserbitch och Alonzo – live på Debaser | School´s Out Says:

    […] Get Your GunSalem’s PotGamla PengarHerderMother Kasabian 4 Mörbultad Gamla Pengar (EP) Behemoth BesserbitchWitchriderThe TowerAgainst Me! Heavy TigerDoublestoneThe SocksSkogenConanLesraAge Of […]

  4. Årslistan 2014 – Årets konsert: Punk och Hardcore | School´s Out Says:

    […] PengarHerderMother KasabianElectric WizardLandskap II 4 Mörbultad Gamla Pengar (EP) Behemoth BesserbitchWitchrider (EP)The TowerAgainst Me! Heavy TigerDoublestoneThe SocksSkogenConanLesraAge Of […]


Kommentera

