Psychedelic Witchcraft släpper debutalbum

Psychedelic Witchcraft - The VisionFörra våren rådde jag dig att lyssna på och ladda ner EP’n ”Black Magic Man” så att vi kunde få ett helt album från Psychedelic Witchcraft snarast (länk). (”Black Magic Man” släpptes på vinyl, men sålde slut på 10 dagar.)

Jag ska inte påstå att just min uppmaning har varit avgörande :-), men nu är i alla fall debutalbumet ”The Vision” färdiginspelat och kommer att släppas i slutet av månaden.
(Om du känner dig hugad kan du förhandsboka den på Soulseller Records.)

Låten ”Magic Hour Blues” ligger som sista spår på plattan som jag är säker på att jag kommer att få anledning att återkomma till!
.

Länkar till Psychedelic Witchcraft: Spotify, iTunesBandcampFacebook

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Ett svar to “Psychedelic Witchcraft släpper debutalbum”

  1. SpaderEss Says:

    Jäklars vad det svänger skönt. Måste man hålla utkik efter med andra ord.


Kommentera

