Yuri Gagarin och Oblivious live på Undergången

Förra fredagen var jag på klubb Undergången och såg Yuri Gagarin och Oblivious. Som jag hade förväntat mig så svepte Yuri Gagarin in oss totalt i sin stora rymdrock (pun intended) och genomförde ett verkligt minnesvärt gig. Oblivious lyckades dessutom toppa förväntningarna med hjälp av smittande spelglädje.

(För övrigt kan jag säga att bartendern som blandade så starka groggar och fick så mycket beröm av mig på fredagskvällen inte var lika populär dagen efter!😉 )

Fler bilder på båda banden finns på min Facebook-sida.

Oblivious har bara en låt på svenska och det tycker jag är ett förbättringsområde, ”Bjälken i ditt öga” förjäkla bra!
(Spotify, Facebook)

Yuri Gagarin gjorde ingen besviken. Musik finns här
(
Facebook, Spotify, Bandcamp)

Yuri Gagarin på klubb Undergången - 2 okt 2015

Yuri Gagarin på klubb Undergången – 2 okt 2015

Länkar till andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

