Swamp och Mary Jane And The Flying Shoes

I fredags hade Sweet Leaf-Fredrik bokat ett par tunga blues-akter till Copperfields och ännu en gång blev det en riktigt bra kväll! Det var andra gången jag såg både Swamp och Mary Jane And The Flying Shoes, och det glädjer mig att kunna berätta att båda banden nu är på gång med plattor. Vi får alltså anledning att återkomma till dem under hösten. Videon här nedanför är inte inspelad av mig och den är från förra gången Mary Jane spelade på Copperfields, men den är fortfarande representativ! 🙂

(Fler och större bilder finns på min sida på Facebook)

Länkar till Swamp: SoundCloud, Facebook

Swamp på Copperfields - 10 juli 2015

Länkar till Mary Jane And The Flying Shoes: Spotify, SoundCloudFacebook

Mary Jane and the Flying Shoes på Copperfields - 10 juli 2015

Länkar till andra bloggar om, , , ,

Ett svar to “Swamp och Mary Jane And The Flying Shoes”

  1. Swamp (Svvamp) släpper debutalbum | School´s Out Says:

    […] från Jönköping har jag sett live både på Klubb Undergången (länk) och på Copperfields (länk) innan de fått ut någon platta. När jag hade sett dem första gången skrev jag att låtarna som […]


Kommentera

