MaidaVale – Live

Nu ligger jag lite efter med inläggen här känner jag, men så får det vara på sommaren!

Förra veckan såg jag MaidaVale på Anchor här i Stockholm, och de var som vanligt lysande! (tidigare: länk 1, länk 2, länk 3)
De utvecklar uppenbarligen sin Heavy Psychedelic Blues genom live-spelningarna och nu är det verkligen dags att släppa en EP!😉
Förutom ”(If You Want the Smoke) Be the Fire” här nedanför finns inspelningar av låtarna Open Your EyesStandby Swing och Right where they want you på YouTube och nedan finns även datum för dina återstående chanser att se MaidaVale live i sommar. Mer info finns förstås på deras Facebook-sida, och på min Facebook-sida School’s Out har jag lagt upp några bilder från förra veckans gig.

MaidaVale - Spelschema

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Ett svar to “MaidaVale – Live”

  1. Vecka 27 – En kort semesterrapport | School´s Out Says:

    […] du bara MaidaVale förra veckan Christer? – Nej då, jag såg Rebel Mistress, Yetzer Hara och Moon Coven […]


Kommentera

