Lill-lördag på klubb Undergången

Söndagsångesten är lindrigare än vanligt i dag och det beror på att jag har något att se fram emot mitt i veckan. I vanliga fall gillar jag inte alls vardagskonserter, men eftersom klubb Undergången ställer till med fest på onsdag så har jag passat på att ta ledigt på torsdag eftersom jag hade en ledig dag innestående! Jag kan alltså se fram emot en lill-lördag med blytunga riff av Spelljammer och improviserad psykedelisk rock med Kungens Män, och dessutom sovmorgon på torsdag!🙂

Länkar till Spelljammer: Bandcamp (fullt utbud), Spotify (bara ”Vol. II”), Facebook

Spelljammer

Spelljammer släpper ett nytt album på Riding Easy Records i dagarna, men först en spelning på Undergången!

Länkar till Kungens Män: Spotify, BandcampFacebook, hemsida

Kungens Män

”Oftast bestämmer vi vilken tonart vi ska köra eller att vi ska spela något snabbare eller så. Men inget mer än så egentligen.”

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera

