Alonzo live i Västerås

Det händer mycket både privat och på musikfronten just nu så jag ligger lite efter med bloggandet. Förra helgen åkte jag till Västerås för att se Alonzo och det är väl ingen idé att jag ännu en gång skriver om hur mycket hans musik betytt för mig under större delen av mitt liv eller hur bra han fortfarande är, om du missat det finns mina tidigare inlägg här.

Fördelen med ett gig på ett så här litet ställe är förstås att man kommer väldigt nära bandet, och nackdelen att man tappar lite i tryck. Visst var det ett jäkla röj på oss där längst fram (lite för mycket vid sina tillfällen!), men jag kan inte förstå vad alla Västeråsare som inte var där hade för sig!

Fler bilder finns på Facebook

Alonzo på Bankiren i Västerås - 2 maj 2015

Alonzo på Bankiren i Västerås – 2 maj 2015

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

