New York, New York

Start spreading the news, I’m leaving today…

Ja, det gör jag faktiskt, lämnar Sverige på väg mot New York alltså. Om WiFi uppkopplingen funkar som den ska där borta i väster så tänker jag mig att det dyker upp några inlägg med musik från New York här i bloggen de kommande dagarna. Jag hoppas också på att kunna lägga upp några bilder från diverse pilgrimsplatser på Instagram och Facebook.

Om jag skulle hamna i total ”radioskugga” så ha en bra vecka, det tänker jag ha!

Länkar till andra bloggar om: , ,

Publicerat i 1970-tal. Etiketter: , . 1 Comment »

Ett svar to “New York, New York”


Kommentera

