Honeymoon Disease – Action Boogie-Woogie Rock ‘N’ Roll på Gaphals femårskalas

Göteborgarna i Honeymoon Disease tycks ha bestämt sig för att sprida lite Action Boogie-Woogie Rock ‘N’ Roll över landet! Det tackar jag för eftersom saknaden efter The Hellacopters ibland blir stor.”

Jag hade redan skrivit ovanstående och inlägget låg i kö för publicering när Gaphals i förrgår gick ut med nya band till femårskalaset som jag har biljett till, och uppenbarligen ska Honeymoon Disease få sprida sin Action Boogie-Woogie Rock ‘N’ Roll till mig i Linköping. To, to, to, toppen! 🙂

Övriga nyheter som presenterades: Märvel, Hällas, Dront, Lone Silver Lining och bloggkändisarna MaidaVale (tidigare)
Mitt tidigare inlägg om kalaset finns här. Här är en länk till eventet på Facebook och du köper dina biljetter på Tickster.

Länkar till Honeymoon Disease: Spotify, BandcampFacebook

Honeymoon Disease

Honeymoon Disease

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

