God Jul!

Trots att jag har massor av tips på ny härlig musik liggande så är det väl bara att inse att jag inte kommer att hinna med fler inlägg varken i dag eller i morgon. Nu ska skinkan griljeras, granen pyntas, paketen slås in, rimmen rimmas och glöggen drickas. Jag vill i alla fall önska dig en riktigt god jul, och eftersom julen handlar om nostalgi så gör jag det med tre låtar som var mitt soundtrack till julen förr i tiden (och därmed även nu!🙂 ).

Jag vill också påminna om att slutet av 2014 och början av 2015 bjuder på några tunga och fuzziga gig i Stockholm, klicka på bilderna för mer information. Kanske ses vi på någon av spelningarna? Det skulle vara kul!

God Jul!

Fuzziga mellandagar - 26 - 27 december

Fuzziga mellandagar, 26 – 27 december

Sweet Leaf - 3 januari

Sweet Leaf – 3 januari

Klubb Undergången - 5 januari

Klubb Undergången – 5 januari

Länkar till andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

