I Love Living in the City

Nu har jag ännu en sådan där jobbig helg framför mig, om än behagligt jobbig. Konsertkalendern är nämligen full av lockande möjligheter!

Konsertkalender

I morgon spelar Crucified Barbara på Kägelbanan, Horisont och Siena Root på Debaser, Sweet Leaf ställer upp tre för mig okända men lockande akter på Copperfields och på The Liffeys är det punk med Night Terror, The Dahmers, Gamla Pengar och DOOM.

På lördag spelar Satan Takes A Holiday på Kägelbanan, Projekt 9 på Broder Tuck och så är det förstås Klubb Undergången med Ocean Chief och Snailking. 

 

Snacka om i-landsproblem, men det är inte lätt att välja bort något av det här! På lördag har jag i alla fall bestämt mig för Undergången som jag skrivit om tidigare, men i morgon?! Det står mellan Debaser och Liffeys tror jag…
Någon som kan hjälpa mig att bestämma mig?🙂

2 svar to “I Love Living in the City”

  1. Live: The Dahmers, Gamla Pengar och Mary Jane And The Flying Shoes | School´s Out Says:

    […] jag skrev i torsdags hade jag mycket att välja på i helgen. Jag bestämde mig i alla fall för att börja på The […]

  2. HardKåre Says:

    du är mycket aktiv du…….jag var och såg de där rock’n rollarna på Kägelbanan. Skulle nog också behövt gå på Liffeys ser jag nu. Missade det


Kommentera

