Herder is harder

I juni gav jag det holländska bandet Herder högsta betyg för deras album Gods. Här är en video med titelspåret, inspelat under årets turné med Doomriders och Beastmilk. Shit vad jag skulle vilja se dem live!

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Metal. Etiketter: , , . 3 Comments »

3 svar to “Herder is harder”

  1. xuxuxuxu Says:

    ja……de spelar den där musiken man inte riktigt kan placera. men jag tycker nog (som jag säger på bloggen) att Horror Vacui är deras bästa -den är lite hardcorigare, typ. men har ifos bara en singel hemma. Vill nog gärna beställa på vinyl och lyssna på riktigt i soffan.

    testar lämna kommentar med mitt konto skapad bara för att få den där Gravatar bilden..fan va mycket tjafs det är med alla blog och mail konto man måste ha bara för att lämna kommentaerer på olika bloggar.

    http://backinblack.bloggplatsen.se/2014/11/14/10925313-262-herder/

    • ChristerMagister Says:

      Jag brukar välja det där alternativet ”Namn och webbplats”, funkar inte det på de flesta ställen?

      Jäkligt sjysst bild det där i alla fall, så jag tycker att det var värt besväret! 🙂

      • HardKåre Says:

        Ja det funkar väl, men ”den här” wordpress bloggplatsen gnäller om man väljer fel mail så att säga. Men ska väl inte gnälla. he he


Kommentera

