En dunderhelg är i antågande!

På fredag har jag sedan länge biljett till att se Entombed A.D. på Kägelbanan och på lördag till Saint Vitus och Orange Goblin på Debaser. Som en trevlig bonus ser jag nu att The Graviators är förband till Entombed! Jag gav The Graviators platta Motherload fem skägg i min recension i våras, så det vill jag kalla en riktig höjdaröverraskning!

Nu laddar vi med Narrow Minded Bastards och här finns fler smakprov på min helg: Saint Vitus och Orange Goblin, Entombed A.D.

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Ett svar to “En dunderhelg är i antågande!”

  1. The Graviators – live på Kägelbanan | School´s Out Says:

    […] skrev ju i torsdags att en dunderhelg var i antågande, med spelningar av The Graviators, Facebreaker, Entombed A.D., Orange Goblin och […]


Kommentera

