The Wave – Less is more!

Den punkgrungiga duon The Wave från Stockholm har jag skrivit om tidigare och sedan dess har de lagt upp en liveinspelning och ett par nya låtar på Bandcamp. By Myself är så jäkla röjigt bra att jag sitter här och blir sugen på att fira lillördag alldeles själv och att jag inte har lyckats se The Wave live ännu gör mig nästan förbannad! Jag älskar deras inställning av att bara gå upp och ösa och ibland är verkligen less more!

Länkar till The WaveBandcamp, SoundCloudFacebook

The Wave

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

3 svar to “The Wave – Less is more!”

  1. Jan Axelsson Says:

    Förbanna dig själv, du, ChristerMagister! Jag har sett dem live, jag, och det var fullständig KO! Gör bättring – sök upp närmaste spelning snarast!

  2. The Wave – live på Southside | School´s Out Says:

    […] november skrev jag att jag nästan blev förbannad för att jag inte hade lyckats se The Wave live (länk), men nu har det äntligen blivit av och de gjorde mig inte besviken! Två grabbar som ger järnet […]


Kommentera

