Haraball – Half Tux

Även om jag under de senaste åren lutat mig mer och mer mot ockult/space/stoner/fuzz rock och doom/sludge metal så har punken en stor plats i mitt hjärta. Ibland behöver jag rensa skallen med riktig hardcorepunk, och just nu är det norska Haraball och deras nysläppta Half Tux som står till tjänst med det.

Half Tux är en sådan där skiva som inte är speciellt nödvändig att beskriva närmare. Egentligen räcker det nog med att säga att om du gillar hardcorepunk så kommer du att älska plattan lika mycket som jag gör!

Länkar till Haraball: Spotify, iTunes, Google Play, Facebookhemsida

Haraball

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Hardcore, Punk. Etiketter: , , , . Leave a Comment »

Kommentera

