Eosphorus – Winds Of Apep

Black Metal är inte min huvudgenre direkt och det innebär att jag inte gräver så noga efter nya fynd. Det är därför möjligt att det myllrar av skivsläppande band som låter lika härligt old-school som Eosphorus gör på sitt nya album Winds Of Apep, men jag tror inte det (upplys mig gärna i så fall!).

Anledningen till att jag fick upp ögonen (öronen…) för Eosphorus är att det är ett av banden jag hade tänkt se förra lördagen (länk), och nu grämer jag mig än mer!

Länkar till Eosphorus: Spotify, facebook

Eosphorus

Länkar till andra bloggar om, ,

Kommentera

