Antiklimax – ett dagboksinlägg

Jag hade stora planer för helgen. Jag skulle se Skrammelrock och Punk på fredagen och Black Metal på lördagen. Fredagen började visserligen bra på Kellys där jag snackade rockmusik med ett par trevliga killar, men spelningen med The Dahmers och Twopointeight på Debaser Medis lyfte aldrig för mig. Jag kände mig trött och hängig och det blev inte bättre på lördagen. Black Metal banden fick klara sig utan mig medan jag somnade framför TV´n med handen i en chipspåse. Så kan det gå!

The Dahmers (klickbar bild)                                               Twopointeight (klickbar bild)

The Dahmers - Debaser Medis - 5 sept 2014……….Twopointeight - Debaser Medis - 5 sept 2014

Ett svar to “Antiklimax – ett dagboksinlägg”

  1. Eosphorus – Winds Of Apep | School´s Out Says:

    […] (öronen…) för Eosphorus är att det är ett av banden jag hade tänkt se förra lördagen (länk), och nu grämer jag mig än […]


Kommentera

