Nest, Skullbong och Age Of Woe på Püssy A Go Go

I går såg jag tre band på Püssy A Go Go i Gamla stan. Det är alldeles för varmt för att sitta klistrad framför datorn och göra något längre inlägg i dag, men här kommer i alla fall ett par bilder och en snabb kommentar.

Det första bandet, Nest, spelade sludgeig doom. ”Tänk stridselefant i regnet”, som jag så poetiskt skrev på facebook!😉
Absolut min kopp te och jag kommer att hålla koll på framtida släpp på bandets sida på facebook.

Nest - Püssy A Go Go - 2 aug 2014

Nest – Püssy A Go Go – 2 aug 2014

Kvällens andra band Skullbong skulle jag vilja säga spelade ”blackened sludge”. Skullbong är en duo och det är nästan ofattbart att två personer kan låta så mycket! Även Skullbong kommer jag att följa på facebook.

Skullbong - Püssy A Go Go - 2 aug 2014

Skullbong – Püssy A Go Go – 2 aug 2014

Age Of Woe har jag skrivit om flera gånger tidigare, bland annat gav jag deras album Inhumanform en fyra i betyg, och live gjorde de mig definitivt inte besviken! ”Filth ridden hardcore infused metal” FTW!

Länkar till Age of WoehemsidafacebookbandcampSpotify

Age Of Woe - Püssy A Go Go - 2 aug 2014

Age Of Woe – Püssy A Go Go – 2 aug 2014

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , ,

Ett svar to “Nest, Skullbong och Age Of Woe på Püssy A Go Go”

  1. Årslistan 2014 – Årets konsert: Extrem Metal | School´s Out Says:

    […] nominerade är Age Of Woe på Püssy A Go Go @The Liffey, Behemoth på Tyrol, Entombed A.D. och Facebreaker på […]


Kommentera

