SPEAK OF THE DEVIL

På Facebook lägger Sweden Rock Magazine upp följande:

Ett nytt hemligt band med erfarna musiker. Namnet till trots för en gångs skull utan ockulta eller sataniska teman – bara ren rock’n’roll. Visst låter rösten bekant? Vi har dock inte lyckats lista ut vem det är ännu.

Ett litet hårdrocksmysterium har vi väl ingenting emot, i alla fall under en begränsad tid? Jag spelar gärna med ett tag…
Jag skulle tro att det handlar om att hypa bandet inför en bredare lansering och att man på Sweden Rock Magazine vet precis vad det handlar om. Lite underligt att man valt ett bandnamn som delas av ett annat aktivt band bara…

Den här låten lades upp på YouTube i går tillsammans med ytterligare tre låtar och det är inte svårt att tänka sig att den här melodiösa hårdrocken blir nästa stora grej, i alla fall på Sweden Rock Magazine och Bandit. Själv nickar jag glatt med i låtarna men är rädd att jag ganska snabbt kommer att vara färdig med dem. Men vad sjutton, det här är en riktigt stark kvartett av låtar som jag gärna tar en öl i solen till! Jag tror faktiskt att jag kör igång omedelbums!🙂

Länkar till andra bloggar om: , ,

Ett svar to “SPEAK OF THE DEVIL”

  1. SpaderEss Says:

    Kul, välproducerat, svängigt. Mr. 666 låten har en textkvalitet liknande Nickelbacks rockstar, men där slutar liknelsen. Ingen aning om vad det är…men hör gärna mer.


Kommentera

