Turbonegro på Putte i Parken

Den huvudsakliga anledningen till att jag åkte till Karlstad och Putte i Parken var för att se Turbonegro. Jag har älskat deras dödspunk sedan starten och självklart var jag skeptisk när de bytte frontman. Skulle Tony Sylvester kunna ersätta Hank von Helvete? På skiva tycker jag att det fungerade förvånansvärt bra, Sexual Harassment är en grym platta, så hur fungerade det live? Jo, även det fungerade förvånansvärt bra! Jag ska inte sticka under stol med att jag saknar Hank, men eftersom han nu är avskriven så ska jag inte gnälla över det. Det nuvarande Turbonegro är ett grymt band som det är och de bjöd på en fantastisk show!

Först några mobilbilder för att illustrera den fantastiska stämningen bland publiken närmast scenen:

Turbonegro - Karlstad - 3 juli 2014

Turbonegro – Karlstad – 3 juli 2014

Men den här gången hade jag även med mig en riktig kamera och de här bilderna får du klicka på för att se i större storlek:

Turbonegro på Putte i Parken - Tony Sylvester

Turbonegro på Putte i Parken – Tony Sylvester

Turbonegro på Putte i Parken - Happy Tom

Turbonegro på Putte i Parken – Happy Tom

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Ett svar to “Turbonegro på Putte i Parken”

  1. Årslistan 2014 – Årets konsert: Punk och Hardcore | School´s Out Says:

    […] är Projekt 9 på Broder Tuck, Låt dom hata oss på Liffeys, Besserbitch på Lilla Hotellbaren, Turbonegro på Putte i parken och Topper på Broder […]


Kommentera

