Topper på Broder Tuck

Jag är en man med ganska enkel smak och när andra lägger upp bilder från stora arenakonserter så är jag fortfarande nöjd med att hålla mig till källarvalven i Stockholm. Topper toppar knappast topplistorna som One Direction och kommer antagligen inte heller likt Metallica att gå till historien som ett av musikhistoriens viktigaste band, men jag har svårt att tänka mig någonting roligare än att stå i en liten källare i goda vänners lag och se den här typen av band live!

Topper - Broder Tuck - 14 juni 2014

Topper – Broder Tuck – 14 juni 2014

Närkontakt med bandet och allsång (nåja…) i micken, knappast något som händer på en arena!
Topper finns på Spotify men inte så många andra ställen vad jag vet, så jag lägger upp en kort film som jag spelade in med telefonen för att försöka fånga stämningen.

Topper - Broder Tuck - 14 juni 2014

Topper – Broder Tuck – 14 juni 2014

.

Länkar till andra bloggar om: , ,

Publicerat i Punk. Etiketter: , , , . 1 Comment »

Ett svar to “Topper på Broder Tuck”

  1. Årslistan 2014 – Årets konsert: Punk och Hardcore | School´s Out Says:

    […] dom hata oss på Liffeys, Besserbitch på Lilla Hotellbaren, Turbonegro på Putte i parken och Topper på Broder […]


Kommentera

