Alonzo – Jag känner mej inte särskilt svensk

Michael Alonzo har ställt till det för Spotify igen genom att släppa sin nationaldagslåt ”Jag känner mej inte särskilt svensk” under det nya namnet Alonzo. ”Fas 3” är avskaffat med förhoppningen om att regeringen följer efter… En riktig rökare är det i alla fall och jag ser fram emot att se den framföras på Kafé 44 i kväll!

Alonzo - Jag känner mej inte särskilt svensk

Alonzo – Jag känner mej inte särskilt svensk

Ett svar to “Alonzo – Jag känner mej inte särskilt svensk”

  1. Alonzo Fas 3 och Matriarkatet på Kafé 44 – (Anti)nationaldagspunk 1 | School´s Out Says:

    […] den nya bandmedlemmen Hannas första spelning, det första framförandet av den nya låten ”Jag känner mej inte särskilt svensk” och ett par gästartister från Stilett och Asta Kask. Det här var femte gången jag såg […]


Kommentera

