Dolores Haze – Accidental EP

Dolores Haze

Dolores Haze

Noise rock, Riot Grrrl, Grunge, Punk… kalla det vad du vill, men Dolores Haze nya Accidental EP är grym! Gitarr-riffen skär som knivar och den kaxiga sången och drivet får till och med mig, en 43-årig man, att känna mig ung och upprorisk. Jag har några elever jag skulle vilja spela det här för, men jag är rädd att deras föräldrar kommer att hålla mig ansvarig om deras döttrar sedan hittar på något dumt…

Lyssna på Accidental EP och den tidigare I Did Not Kill Sam på SoundCloud och ladda ner Accidental EP från bandcamp om du vill stötta bandet. (Det ser ut som att jag är den första och hittills enda som gjort det, så kom igen nu! 😉 )

Du kan förstås hålla koll på Dolores Haze på facebook.

 

Kommentera

