Saint Vitus och Orange Goblin på Debaser

Jag tycker egentligen inte om att planera saker långt i förväg, men i dag har jag säkrat min biljett till Saint Vitus och Orange Goblin på Debaser i november. Saint Vitus är gamla husgudar som jag aldrig sett och Orange Goblin golvade mig under en konsert i somras. Det här kommer att bli en riktigt bra kväll!

Scott "Wino" Weinrich

Scott ”Wino” Weinrich


.

Ben Ward

Ben Ward


.

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Ett svar to “Saint Vitus och Orange Goblin på Debaser”

  1. En dunderhelg är i antågande! | School´s Out Says:

    […] laddar vi med Narrow Minded Bastards och här finns fler smakprov på min helg: Saint Vitus och Orange Goblin, Entombed […]


Kommentera

