Röjsåg – Rädd för allt

I början av mars skrev jag om Röjsåg från Växjö som spelar utmärkt ”Harcore-dopad Rock’n’Roll”. Jag skrev att låten Rädd för allt är ”en LOK-doftande jäkla hit som gått på repeat här hemma” och att bandet planerade en videoföljetong. I går släpptes så videon till Rädd för allt, men frågan är om jag fick svar på alla frågor från det förra inlägget… och dessutom undrar jag nu om tomaterna kommer att växa! Jag väntar med spänning på att Röjsåg ska avsluta sin videoparad med videon till ”Bring it on” senare i sommar!

Länkar till RöjsågSpotifySoundCloudfacebookhemsida

Röjsåg - Bring it on

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Publicerat i Hardcore. Etiketter: , , , . Leave a Comment »

Kommentera

