Mary’s Kids på Southside

För några veckor sedan skrev jag att The T-55′s och Mary’s Kids har släppt en utmärkt Split 7″ och att de skulle ha releaseparty på Southside vid Zinkensdamm. I går var det dags och jag lyckades i alla fall se Mary’s Kids innan jag kutade ner till Debaser Strand för att se The Baboon Show. Som du kan se i videon här nedanför levererade Mary’s Kids sin punk rakt på utan foten på bromspedalen i den lilla svettiga källaren, och vem uppskattar inte det?!

Nu sitter jag här hemma och tittar på min fina vinylskiva och önskar att jag hade någonting att spela den på, men jag har i alla fall stöttat scenen! 🙂

(Uppdatering: Jag har nu hittat en nedladdningskod i skivan så att jag kan lyssna digitalt!)

Länkar till Mary’s KidsSpotifySoundCloudfacebook, bandcamp

Videon spelades in i går av MiaMisdemeanor

Länkar till andra bloggar om: , ,

Publicerat i Punk. Etiketter: , , . 1 Comment »

Ett svar to “Mary’s Kids på Southside”

  1. The Baboon Show på Debaser Strand | School´s Out Says:

    […] jag skrev i går hann jag i alla fall se Mary’s Kids innan jag sprang ner till Debaser och såg The Baboon Show. The Baboon Show hade releaseparty för […]


Kommentera

