Knivderby – Live

Knivderby - LIVEDen 25 januari i år var jag på Debaser Strand och såg Knivderby och i dag släppte Knivderby en
Live-platta som spelades in den kvällen (Spotify). Det var ju lite roligt, jag är alltså med på en platta!

Jag är helt säker på att jag känner igen min applåd där på ett ställe…😉
.

.

Knivderby på Debaser Strand - 25 januari 2014

Knivderby på Debaser Strand – 25 januari 2014

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , . 1 Comment »

Ett svar to “Knivderby – Live”

  1. Danko Jones – Live At Gröna Lund | School´s Out Says:

    […] Gröna Lund den 16 maj i år på Spotify. Jag var tyvärr inte där, men jag gillar fenomenet. Knivderby släppte tidigare i år en inspelning från ett gig på Debaser Strand som jag var på, så jag […]


Kommentera

