Ligisterna och Projekt 9 på Klubb Antisocial

Ligisterna och Projekt 9 på Klubb AntisocialEfter en trevlig middag och drinkkväll på stan i lördags tog min sambo Hanna taxi hem och lämnade mig på Klubb Antisocial där jag såg Ligisterna och Projekt 9 supa publiken under bordet. 🙂 ”Skins Punks & Drunks” är definitivt ett passande uttryck i sammanhanget och efter ett par timmar lämnade jag lokalen med krossat glas under skorna, spilld öl på skjortan och en svag doft av spya i näsborrarna… men också med ett leende på läpparna. Jag kände mig välkommen i källaren där de flesta verkade känna varandra och en hel drös med folk var framme och presenterade sig och sa ”hej”. Trevlig stämning på ett ställe som skulle skrämma livet ur många!

Ligisterna på Klubb Antisocial - 29 mars 2014

Ligisterna på Klubb Antisocial – 29 mars 2014

Projekt 9 på Klubb Antisocial - 29 mars 2014

Projekt 9 på Klubb Antisocial – 29 mars 2014

Länkar till andra bloggar om: , , , ,

Ett svar to “Ligisterna och Projekt 9 på Klubb Antisocial”

  1. Årslistan 2014 – Årets konsert: Punk och Hardcore | School´s Out Says:

    […] i november och Gamla Pengar en för ett gig på Lilla Hotellbaren i juni. Övriga nominerade är Projekt 9 på Broder Tuck, Låt dom hata oss på Liffeys, Besserbitch på Lilla Hotellbaren, Turbonegro på […]


Kommentera

