Skogen – strömma det kommande albumet ”I döden”

Genom Decibel Magazine kan man nu strömma Skogens kommande album I döden som släpps om ungefär en vecka. Tydligen var melodisk och episk Black Metal precis vad jag behövde den här morgonen, för jag tände till ordentligt och klickade mig genast in på Nordvis och förbeställde plattan! När jag ändå var igång så beställde jag de tidigare plattorna Eld och Svitjod också, helt utan att förhandslyssna… Sådan är jag!🙂

(Uppdatering: Här finns min recension av I döden.)

Länkar till andra bloggar om: , ,

Publicerat i Black Metal. Etiketter: , , . 2 Comments »

2 svar to “Skogen – strömma det kommande albumet ”I döden””

  1. Bombs Of Hades – Atomic Temples | School´s Out Says:

    […] en tendens att tända till på lite extremare musik på söndagar. Förra veckan var det Skogen som fick mig att genast förbeställa deras kommande skiva I döden och i dag är det […]

  2. Skogen – recension av ”I döden” | School´s Out Says:

    […] kan lyssna på plattan här, beställa den här eller här och hålla reda på vad som händer på […]


Kommentera

