This Is My Jam

This Is My JamHittade en ny (?) sida på nätet som verkar riktigt skoj! Du väljer en låt som är ditt aktuella soundtrack, ditt nuvarande ”jam”, och du kan behålla den i en vecka eller byta ut den tidigare. Saken är att du bara får ha en låt i taget. Sedan kan sidans användare lyssna på din låt och kommentera den, liksom du kan lyssna på andras låtar och kommentera dem. Ett socialt nätverk uppbyggt runt musik helt enkelt. Det låter väl fantastiskt skoj?! Klicka dig genast in på This Is My Jam och starta ett konto så att vi kan följa varandra och ta del av varandras musik på ett snabbt och enkelt sätt (säger jag som använt tjänsten i ca 12 minuter…😉 Jag hoppas i alla fall att det ska vara snabbt, enkelt och skoj, men det är ju svårt att veta utan någon att följa och det är därför jag vädjar på det här sättet). Av någon anledning fick jag inte heta ChristerMagister på This Is My Jam, så jag heter helt enkelt christer. Jag hoppas att vi ses och hörs där snart!

Kommentera

