David Bowie i Berlin

Förra året var jag och min sambo Hanna sugna på att åka till London för att se utställning om David Bowie, men det blev aldrig av. Nu läser jag att utställningen öppnar i Berlin i maj och här hemma har vi faktiskt redan diskuterat en eventuell resa till Berlin, så nu tror jag att det är avgjort. Berlin and Bowie it is!

David Bowie

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Pop, Rock. Etiketter: , , , . 1 Comment »

Ett svar to “David Bowie i Berlin”

  1. Spader Ess Says:

    Jäklars, det vill jag med se. Berlin står på att göra listan…


Kommentera

