Bloody Hammers släpper ny singel

Jag har lyssnat ganska mycket på Bloody Hammers under hösten och vintern. Jag tycker att den här goth-färgade stoner- slash doom rocken passar bra i hörlurarna en mörk och kall morgon. Nu ska Bloody Hammers släppa en ny singel och här kan du förhandslyssna på The Town That Dreaded Sundown. Ett nytt album kommer i slutet av maj.

English flagListen to Bloody Hammers new song by clicking the link above

Länkar till Bloody Hammers: facebookhemsidabandcampSpotify

Bloody Hammers

Bloody Hammers

.

Länkar till andra bloggar om: , , ,

TBS7AC45ANG3

4 svar to “Bloody Hammers släpper ny singel”

  1. Kvartalsrapport | School´s Out Says:

    […] har jag faktiskt inte så bra koll på… Jag vet att kvartal två bör bjuda på släpp från Bloody Hammers och Hurula, vilket jag ser fram emot. Ett av mina absoluta favoritband Alonzo Fas 3 är klara med […]

  2. Castle – Under Siege – och ett coverkrig med Bloody Hammers | School´s Out Says:

    […] men det kommer jag definitivt att göra framöver. Jag tycker att Castle påminner en del om Bloody Hammers som också släpper ett nytt album i maj och av en slump har banden tydligen spelat in en cover […]

  3. Bloody Hammers – Welcome To The Horror Show | School´s Out Says:

    […] Satan’s Sun och nu är plattans andra teaser här, tidigare har vi fått lyssna på The Town That Dreaded Sundown. Den här låten heter Welcome To The Horror Show och det är inte bara titeln som får mig att […]


Kommentera

