Systemet

Systemet

Systemet

I mitt förra inlägg skrev jag att spelningar som Manifest On Tour är ett utmärkt tillfälle att uppleva sådant man annars hade missat. Något som jag definitivt hade missat annars är en spelning med Systemet. På facebook beskriver man sig själva med att man är ”en dansant pop-trio som spelar en alter-naiv blåbärsabsynth och är Sveriges nästa bästa band”, och trots att det är en rolig beskrivning så hade jag inte sökt upp dem som huvudband, och det hade varit synd!

Systemet finns på Spotify, men jag upplevde dem som lite tuffare och med mer gitarr i soundet… Kanske var det ölen under västen som gjorde det… 😉

Länkar till andra bloggar om:
, , , ,

Kommentera

