Nicole Sabouné

Att gå på en konsert med en före detta deltagare i The Voice ligger lite utanför min comfort zone, men det är precis vad jag ska göra i kväll när Nicole Sabouné spelar på Debaser Medis. Jag har å andra sidan aldrig sagt att jag är helt låst vid rock, hårdrock och punk. Trots att mitt hjärta finns i den hårdare musiken så uppskattar jag en popdänga lite då och då, och Nicole Sabouné har med hjälp av Ola Salo lyckats snickra ihop en rad sådana!  Låten ”Unseen Footage From A Forthcoming Funeral” har dessutom en skönt industriell goth-punkig ton som lovar gott inför kvällen.

Länkar till Nicole Sabouné: hemsidafacebookSpotify

Länkar till andra bloggar om: , ,

Publicerat i Pop. Etiketter: , , . Leave a Comment »

Kommentera

