The Hives på Cirkus

Att köpa födelsedagspresenter till sig själv är ett ganska säkert sätt att bli nöjd på. I år var min present till mig själv en konsert med The Hives på Cirkus, och jösses vad nöjd jag är! Vilket band, och vilken konsertlokal! Hitsen stod som spön i backen och bandet jobbade sig svettiga, liksom vi i publiken.

The Hives på Cirkus- 30 jan 2013

Länkar till andra bloggar om: , , ,

2 svar to “The Hives på Cirkus”

  1. Seance Says:

    Grymt cool backdrop!

  2. Troubled Horse och Mainliners | School´s Out Says:

    […] två veckor efter konserten med The Hives pallrade jag mig ner till Debaser en torsdag för att se Troubled […]


Kommentera

