Iggy & The Stooges på Gröna Lund

I fredags såg jag Iggy & The Stooges på Gröna Lund. Iggy är alltid Iggy, men trängseln som skapas av 22 000 pers på Gröna Lund (för att inte tala om svårigheterna att få tag på en öl!) är ingen höjdare. Jag gjorde en fegis och hoppade på Djurgårdsfärjan innan konserten var slut (det var ju inte direkt första gången jag såg Iggy), men det är som jag skrev i mitt föregående inlägg: ”gubbarna kan fortfarande rocka röv!”

Iggy and The Stooges - Gröna Lund - 10 aug 2012Skönt att se att återväxten bland fansen är säkrad!

Iggy and The Stooges - Gröna Lund - 10 aug 2012

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Ett svar to “Iggy & The Stooges på Gröna Lund”

  1. SpaderEss Says:

    Hade tänkt att gå med dottern, men annat kom emellan. Ibland känns det som om Grönan tar in extremt mycket folk. Trodde deras tak låg på ca. 16.000


Kommentera

