Gogol Bordello

Sent i går kväll tog jag en sväng med bilen för att hämta Hanna på jobbet. Jag slet åt mig en CD-skiva i farten på väg ut och hade turen att få tag på Gogol Bordellos ”Gypsy Punks”. Nästan ensam på vägen och Gogol Bordello på högsta volym i stereon… Jag har en känsla av att det gick lite för fort. Plötsligt känner jag för att bli bjuden på en sådan där midsommarfest som totalt spårar ur! Någon som har ett tips? 😉

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , . 4 Comments »

4 svar to “Gogol Bordello”

  1. Peter Says:

    Måste bara få tacka för ett riktigt roligt och bra musiktips! Hade aldrig hört Gogol Bordello tidigare, men inser att jag borde ha gjort det, dumt att missa… 😉

  2. Janne Says:

    Jag firar inte midsommar, men har du vägarna förbi Falun så är jag beredd att tänka om! (Det är förresten ett stående erbjudande och gäller således inte bara midsommar…) 😉


Kommentera

