Hur sannolikt är det?

I morgon bitti skriver jag matematiktenta och när jag tittade igenom övningsuppgifterna alldeles nyss upptäckte jag att jag inte har fullt så bra koll på sannolikhetsläran som jag skulle önska… Hur sannolikt är det att jag hinner lära mig det till i morgon bitti? Det känns som att kunskapströskeln är för hög och att jag står och stampar framför den, när jag borde vara ett steg bortom den! Men jag gör ett försök! Nu blir det snabba steg!

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i 1980-tal, Ska. Etiketter: , , . Leave a Comment »

Kommentera

