Hoffmaestro & Chraa

Jag är i min gamla hemstad Södertälje över påsk och det är krävs mycket logistik för att lyckas hälsa på alla man vill träffa! Påskdagskvällen behöver jag i alla fall inte planera eftersom ett par kompisar har fixat biljett till en konsert med Hoffmaestro & Chraa. Jag har inte lyssnat på dem förut, men efter att ha kollat in dem på MySpace och YouTube går jag in i karneval- grisfest- afterskistämning inför kvällen. Det blir bra!

Uppdatering: Det blev en bra kväll som illustreras väl av den här bilden; ett strålande liveband! 🙂

Hoffmaestro and Chraa 01

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera

