Bob hund

Jonas Jonassons mustasch

Bildlänk

Jag läser i Sydsvenskan att Jonas Jonasson har lagt ut en film på YouTube där hans mustasch förvandlas till ett konstverk och att tavlan nu är såld. Den hamnade i Hollywood och gick för vrakpriset 455 dollar.

Jag har aldrig fastnat för Bob hunds musik på platta, men i somras såg jag dem på Malmöfestivalen och de lyckades definitivt rocka till sig ett nytt fan. Thomas Öberg är helt klart skånes Iggy Pop, kolla in kroppsspråket!

Det är inte min inspelning, men videon är från den konsert jag såg på Stortorget i Malmö.

Länkar till andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , . Leave a Comment »

Kommentera

