Dagens tips – The Crown

I dag gick promenaden till staden (det rimmar…) mycket fortare än vanligt tack vare att mina lurar vibrerade av The Crown, och jag kan bara konstatera att bandet, förutom att vara ett av mina favoritband, är både tidsbesparande och hälsofrämjande! :-)

Efter 5 års uppehåll ska de återförenas och spela ihop i sommar såg jag någonstans, men jag har glömt var…
Någon som har koll på var, och om det även blir en platta?

P.S. Min sambo tycker att jag ska varna för att bandet även kan orsaka hjärtklappning; känsliga lyssnare varnas!

Andra bloggar om: , , , , ,

Ett svar to “Dagens tips – The Crown”

  1. MarySaintMary Says:

    Haha, min pojkvän tycker om att lyssna på musik när han ska sova. En gång somnade han med Dimmu Borgir i hörlurarna, när jag gick och tittade till honom låg han och sov med världens snabbaste puls! Känns sådär nyttigt, om jag ska vara ärlig.


Kommentera

