Do What You Want

Vadå ”han är INTE förlåten”?!

Jag förstår inte varför Tiger Woods skulle behöva be om ursäkt till någon annan än de närmast sörjande.

Även om jag brydde mig om hur många slag snubben behöver för att slå en liten boll ner i ett hål skulle jag strunta fullständigt i hur han levde sitt liv, eller i alla fall inse att det inte har med mig att göra.

Mer i: DN, Sydsvenskan, AB, AB (talet på web TV),

Andra bloggar om: , , , ,

Publicerat i 1980-tal, Punk. Etiketter: , , . 3 Comments »

3 svar to “Do What You Want”

  1. Janne Says:

    Vi får nog inse att det finns människor som tycker att Tiger Woods är en viktig person, liksom det finns människor som tycker att det är en världshändelse att se några personer åka ikapp på skidor.

    Vi andra kan protestera bäst vi vill, men det är bara att kapitulera. I det här avseendet har civilisationen redan gått under.😉

    • Christermagister Says:

      Ja, och dessutom med en besvärande sammanblandning av idrottsutövare och förebilder… Hur ska de ha det, vill de titta på folk som springer fort och hoppar högt, eller skapa moraliska förebilder? Varför skulle idrottsutövare ha högre moral än genomsnittet? De är ju för sjutton snarast att jämföra med rockstjärnor, och i deras yrkesbeskrivning ingår det ju att vara moraliskt förkastliga.

      Kollade du in den här skämtvideon på tal om det? Jag skrattar varje gång jag råkar höra originalet nuförtiden!

  2. Sickan Says:

    Det känns väldigt tramsigt att han ska be hela världen om ursäkt.

    Han borde få lägga krutet på att förklara för sin fru och andra anhöriga

    Trevlig blogg!


Kommentera

