Vardagsrealism

”Krunegård är söt och gullig en låt i taget, men jag tror jag skulle bli lite rastlös av en hel konsert”, sa Morrica häromdagen, men Krunegård är ju mer än dansanta vampyrer… Visserligen kan man bli än mer rastlös av vardagsrealism, men jag har funnit tidigare att Markus snarast kan få en kväll att susa förbi med hjälp av snygga melodier, smarta texter och ett stort hjärta…

Nedre botten, beautyshopen, funderar på att gå dit varje gång jag hatar mitt liv:
– Hej, snälla kan ni ändra exakt allting?

Igenkänningsfaktorn är hög….

Andra bloggar om: , , ,

Publicerat i Pop. Etiketter: , , . 1 Comment »

Ett svar to “Vardagsrealism”

  1. MarySaintMary Says:

    Gillar texten men inte musiken & sångrösten. Han får skriva böcker eller filmmanus istället så får han mitt fulla stöd.


Kommentera

