Island In The Sun

Veckans tema i MusikFoto är längtan, och trots att jag bytte ut en vintermånad mot värmen i Thailand längtar jag verkligen bort igen! Fler längtansfulla bidrag finns här!

Island in the sun

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

Publicerat i Rock. Etiketter: , , , , . 5 Comments »

5 svar to “Island In The Sun”

  1. Anna Says:

    Mmmmm det där är något att längta till…makalöst turkosa stunder förstår jag..

  2. Pialotta Says:

    Underbart You Tubeklipp och bilden… woooooooooo..
    Min dotter med familj är just nu i Thailand .. jag finns visserligen med i resväskan, men suck.. jag får ju inte uppleva det på samma sätt.. ganska så inlåst;-)

  3. MarySaintMary Says:

    ÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ MYSA MED DJUREN!

    Tur att jag ska till Tanzania då. Hehe.

  4. Rajson Says:

    Ser att du är i ditt rätta element med tanke på hur nöjd du ser ut!
    Skön musik med mycket längtan. Oj, fick akut längtan till savannen i Kenya. Där var det varmt o skönt!

  5. Anette Says:

    Mysig musikvideo (heter det fortfarande så?), bra låt och en ö i solen är aldrig fel. /Anette


Kommentera

