Yeah Yeah Yeahs

Spotify

Jag chansköpte Yeah Yeah Yeahs skiva It´s Blitz! för ett tag sedan.

Jag har bara slölyssnat på den tre-fyra gånger, men låten Zero har bitit sig fast ordentligt.
Jag tycker att det är skön stämning i låten, förväntansfull på något sätt…

När jag lyssnade på skivan första gången så tänkte jag, ”det här gillar nog MarySaintMary”.
Så, Mary, vad säger du? Hade jag rätt eller fel?

.

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Publicerat i Pop, Rock. Etiketter: , , , . 1 Comment »

Ett svar to “Yeah Yeah Yeahs”

  1. MarySaintMary Says:

    Gillar, definitivt! Och tackar så mycket för tipset 🙂


Kommentera

