Real Wild Examensarbete

Dagens soundtrack till mitt examensarbete symboliserar att det går hyggligt bra. Skrivandet flyter på och min handledare var nöjd med det jag är klar med hittills. Men det stämmer faktiskt att jag är lite ”wild child”. Min handledare är helt med på metoden jag har valt, men kursens ansvarige lärare är kritisk…
Hur examinatorn ställer sig återstår att se!

Mer Iggy i bloggen här.

Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Publicerat i 1980-tal, Punk, Rock. Etiketter: , , , . 2 Comments »

2 svar to “Real Wild Examensarbete”

  1. Janne Says:

    Hmm…. Det låter spännande. Och när få vi stackars bloggläsare ta del av det här okonventionella arbetet?

  2. Christermagister Says:

    🙂 I februari (i bästa fall)!

    P.S. Dessutom är det inte direkt okenventionellt på ett spännande sätt. Det är nog bara någon som är väldigt inläst på den akademiska världens formella sida som tycker att det är okonventionellt…


Kommentera

