Soundtrack till mitt examensarbete 2

Det är tydligt att jag dras till en viss sorts fantasy-inspirerad dödsmetall när det börjar dra ihop sig till att jag måste redovisa ett resultat för min handledare… Förra gången var det Vader, och nu är det verkligen snart dags att möta mitt öde. Det finns en risk att min enda chans att klara av det här är magiska krafter, och kanske Tors hammare…

Länkar till andra bloggar om:
, , , , , , , , ,

4 svar to “Soundtrack till mitt examensarbete 2”

  1. Morrica Says:

    Med Amon Amarth kan det inte bli annat än bra. Faith of Norns har hjälpt mig igenom många prövningar.

  2. Johan Eckman Says:

    Hej!
    Lite pop för att avsluta examensarbetet kanske?

    Kolla in mig! Låten finns att lyssna till på min blogg!

    Ha d!

  3. Grimgoth Says:

    Lycka till med arbetet.


Kommentera

