Sveriges fulaste hårdrockshem? Gör om, gör rätt!

Jag fick en förfrågan i en kommentar:

”Hej
Mitt namn är Mia Berg och och jag jobbar just nu med att hitta roliga, knasiga, unika eller fula rum/kök som är i stort behov av renovering och som skulle vilja vara med i Simon och Tomas designprogram. Eftersom jag tycker det skulle vara superkul att ha med en hårdrockare och dess hem så mailar jag dig, tänkte att du kanske har tips på någon hårdrockare som låtit hårdrocken sippra in i hemmets inredning och kanske skulle tycka att det vore roligt att få ett nytt vardagsrum, kök eller sovrum.”

Så, om du känner dig manad finns det mer info här.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Publicerat i Metal. Etiketter: , , . 3 Comments »

3 svar to “Sveriges fulaste hårdrockshem? Gör om, gör rätt!”

  1. Janne Says:

    Men? Om jag lyckats få hårdrocken att ”sippra in i hemmets inredning” skulle jag vara jättenöjd och absolut INTE vilja få det omgjort. Hur menar hon egentligen?

    • Christermagister Says:

      Jag tolkar det som att de skulle kunna utveckla ”hårdrocksinredningen”, men göra det bättre… Jag tror inte att de vill ha med ett ”hårdrockshem” bara för att riva ner det och göra om till ett ”Svenssonhem”…

      P.S. Vilken fin liten gravatar du fått tag på! Egentillverkad?

      • Janne Says:

        Tack! Det är från en sån där ”make your own…”-sida. Du vet, där man kan göra sin egen South Park- eller Simpson-figur. Den här hade visst med TV-serien ”Mad Men” att göra. (Var ett tag sedan jag gjorde den, men det var först nu, när jag tröttnade på den gamla gravataren, som den kom till användning…)


Kommentera

