Britpop Party

Jag ska på fest i kväll och som ni ser har jag höga förväntningar…

Och då syftar jag förstås på rubriken, inte bilden. 😉

Att det kommer att spelas hårdrock eller punk kan jag nog glömma, och då är det bara att hoppas på Britpop. En musikstil som är smittsamt trallvänlig och alltid får mig på bra humör!
….The Fratellis har jag aldrig hört förut, men via Spotifys vindlande vägar hittade jag precis låten Chelsea Dagger som fick mig på riktigt partyhumör.
Den här glada amatörvideon höjde humöret ytterligare!

Länkar till andra bloggar om: , , , , , ,

Publicerat i Pop, Rock. Etiketter: , , , , . 3 Comments »

3 svar to “Britpop Party”

  1. Pialotta Says:

    Underbart man blir verkligen partysugen:-) Ha de fint i kväll då.. jag tror du får det;-)

  2. olatidman Says:

    sv: haha ja facebook kan bli en död när det gäller jobb och andra saker..


Kommentera

